Семинар о почетном и читању уопште који укршта различите перспективе из пограничних дисциплина које се (почетним) читањем баве.
Покушаћемо да одговоримо на питања:
Да ли је читање исто у различитим језицима?
Када почети са обуком? Да ли то зависи од сложености писма, традиционог приступа или развојне основе?
Како стартовати са обуком – која су нам расположива дидактичка средства, методски приступи?
Како су погрешна полазишта креирала погрешан приступ обуци код нас? Шта о томе кажу савремена истраживања?
Читалачке почетке разматраћемо из теоријског, научноемпиријског, неуробиолошког угла али и из педагошке – практичнометодске перспективе – у 1. делу дана
У другом делу дана упознаваћемо се са иновативним приступом почетном читању и Алго моделом обуке.
Семинар је конципиран тако да се проблем почетног читања разматра из угла различитих дисциплина те је управо такав и приступ – интердисциплинаран.
Полазници могу бити сви који се почетним читањем баве из различитих перспектива: учитељи, педагози, дефектолози/логопеди/олигофренолози, васпитачи, психолози и родитељи које усхићује разоткривање тајне дечијег развоја и сазнања.
Предавачи:
проф. др Вања Ковић, психолог-неуронаучник и професор на Филозофском факултету у Београду – катедра за когницију и неурокогницију
др Анђела Шошкић, психолог, асистент на Учитељском факултету, сарадник у Лабораторији за неурокогницију и примењену когницију на ФФ
Љиљана Ранђић, психолог-когнитивни дијагностичар развојног доба, аутор Алго модела
Цена семинара: 2900 дин.
Полазници добијају сертификат о похађању.
Добродошли у читалачку авантуру!
Пријава за семинар је обавезна због ограниченог броја места. До формулара за пријаву можете доћи кликом на дугме изнад.
29.08.2020.
од 10-18 сати
ТЦ Пирамида, Ј. Гагарина 135а/39 (просторије вртића „Бубамарин лет“)
065 611 5774 – Љиљана Ранђић